1) Υπαναχώρηση 

Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι :

α) σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία (άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994) περί προστασίας του καταναλωτή έχετε το "δικαίωμα υπαναχώρησης της συντελεσθείσας πώλησης"

β) οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος (βάση της απόδειξης/τιμολογίου που έχει εκδοθεί)

γ) Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να επιστρέψει στον καταναλωτή τα χρήματα που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από τον πελάτη για την υπαναχώρηση.

δ) οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται αποκλειστικά και μόνο στην διεύθυνση που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο) με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και όχι με ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ)

ε) ο πελάτης έχει την πλήρη ευθύνη του υπό επιστροφή προϊόντος μέχρι αυτό να παραληφθεί από εμάς, συνεπώς πρέπει να μεριμνήσει για την άρτια συσκευασία του, προ της παράδοσης στην courier (ειδικός φάκελος για εύθραυστα με αεροπλάστ όπως δηλαδή του είχε αποσταλεί αρχικά)


2) Ελαττωματικό Προϊόν

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος υποχρεούστε να ενημερώσετε το κατάστημα . Η εταιρεία μας, υποχρεούται  να προβεί στην αντικατάσταση του προϊόντος με προϊόν του ίδιου κωδικού εφόσον υφίσταται σε διαθεσιμότητα με έξοδα που επιβαρύνουν αποκλειστικά το κατάστημα μας.

Σε περίπτωση που αυτός ο κωδικός προϊόντος έχει εξαντληθεί (sold out) τότε μπορείτε να επιλέξετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Απαραίτητες προϋποθέσεις :

α)  η συσκευασία, των υπό επιστροφή προϊόντων να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη ή αλλοιωμένη καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους

β) εάν κάποιο προϊόν φτάσει σε εμάς με οποιαδήποτε φθορά ή με ελλιπή συσκευασία (σκισμένα προστατευτικά, αφαιρεμένα καρτελάκια κτλ) δεν θα είναι εφικτή η αντικατάστασή του

γ) να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς του (απόδειξη ή τιμολόγιο).

 

Για οποιαδήποτε επιστροφή ή άλλη πληροφορία, παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 4157455 και 6909704327 ή μέσω email στο info@xlidato.gr

 

bookmark