• Στις αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων σας, έχει συμπεριληφθεί ο ΦΠΑ ;
  • Ναι βέβαια, οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι με τον αναλογούντα σε κάθε περίπτωση ΦΠΑ δηλ. 6%-24% κλπ
  • Μπορώ να αισθάνομαι ασφάλεια κατά την συναλλαγή μου, με το κατάστημα σας ;
  • Εννοείται ότι μπορείτε να αισθάνεστε απόλυτη ασφάλεια καθόσον έχουμε τηλέφωνα και email επικοινωνίας σε αντίθεση με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν έχουν και το κυριότερο από όλα είμαστε συνεργάτες με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες εμπορικών συναλλαγών στην Ελλάδα δηλ. την Best Price και την Skroutz  το οποίο συνιστά από μόνο του, την μέγιστη ασφάλεια για τις συναλλαγές σας.
  • Εκτός από ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) έχετε και φυσική έδρα;
  • Ναι βέβαια έχουμε φυσικό κατάστημα στη Νέα Ιωνία Αττικής (Λεωφ. Ηρακλείου 175 & Ρήγα Φεραίου 2 στον Α’ όροφο – τηλ. επικοινωνίας 211 4157455 και 6909704327 Δευτ. έως Παρ. 0900πμ-1500μμ) στο οποίο λειτουργεί έκθεση των προϊόντων μας σε ένα ευχάριστο και φιλικό χώρο. Συνεπώς κάποιο προϊόν το οποίο σας ενδιαφέρει μπορείτε εύκολα να το δείτε/εκτιμήσετε από κοντά με μια επίσκεψη στο κατάστημα μας.
  • Πως μπορώ να επισκεφτώ το φυσικό σας κατάστημα;
  • Αν είστε κάτοικος της Νέας Ιωνίας Αττικής μπορείτε να έρθετε εύκολα με τα πόδια δεδομένου ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στο κέντρο της πόλης (περίπου 300 μέτρα από τον κόμβο του παλαιού «τροχονόμου») επί της οδού Ρήγα Φεραίου 2 όπου και είναι η είσοδος του κτιρίου, στον Α' όροφο.
  • Αν δεν κατοικείτε στη Νέα Ιωνία μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω ΗΣΑΠ σταθμός Πευκάκια, μέσω ΟΑΣΑ ή με το ΙΧ αυτοκίνητο σας.
  • Τι ώρες/ημέρες μπορώ να επισκεφτώ το φυσικό σας κατάστημα;
  • Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα από Δευτέρα έως Παρασκευή 0900πμ έως 1500μμ. Πολλές φορές όμως λόγω φόρτου εργασιών μπορεί το ωράριο αυτό να επεκταθεί. Κατανοώντας όμως ότι οι περισσότεροι πελάτες αυτές τις ημέρες και ώρες εργάζονται, μπορούμε να μείνουμε και πέραν του ωραρίου προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας πριν την επίσκεψη σας.
  • Πως μπορώ να ψωνίσω από το κατάστημα σας;
  • Μπορείτε να ψωνίσετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν με τους παρακάτω τρόπους :
  • α) Ηλεκτρονική παραγγελία μέσω του e-shop μας
  • β) Τηλεφωνική παραγγελία
  • γ) Με μήνυμα στο info@xlidato.gr ή στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook
  • δ) Αγορά απευθείας από το φυσικό μας κατάστημα
  • Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα;
  • Και βέβαια μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει.
  • Μόνο όμως στην περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής.
  • Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε το προϊόν που έχετε αγοράσει τότε μπορείτε να το αλλάξετε επιλέγοντας κάποιο άλλο προϊόν.
  • (Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε την ενότητα «Πολιτική Επιστροφών» στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας του e-shop μας)
  • Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
  • Και βέβαια μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο όμως εάν αυτή δεν έχει εκτελεσθεί/παραδοθεί στην εταιρεία courier, απλά με κλήση στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος.
  • Δεν έχω email, τραπεζικό λογαριασμό, χρεωστική/πιστωτική κάρτα και δεν είμαι γνώστης των ηλεκτρονικών υπολογιστών, μπορώ να πραγματοποιήσω αγορά;
  • Απολύτως κανένα πρόβλημα. Είμαστε εμείς εδώ για να σας βοηθήσουμε.
  • Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο αναφέροντας μας τα παρακάτω :
  • Στοιχεία προϊόντος: κωδικός (ή απλά την περιγραφή του προϊόντος που σας αρέσει) – ποσότητα – νούμερο/χρώμα
  • Προσωπικά στοιχεία: Ονοματεπώνυμο - διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας – αριθμός – πόλη –νομός - Ταχυδρομικό Κώδικα (ΤΚ) – κουδούνι - τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό - κινητό) - email (εάν υπάρχει).
  • Τρόπο πληρωμής: με αντικαταβολή δηλ. πληρωμή με μετρητά χρήματα απευθείας στον υπάλληλο της courier με την οποία συνεργαζόμαστε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας
  • Μπορώ να διαβάσω κάπου κριτικές ώστε να σχηματίσω μία άποψη για το κατάστημα σας, να γράψω και εγώ μία κριτική ή να εκφράσω κάποιο παράπονο μου;
  • Και βέβαια μπορείτε αρκεί να επισκεφθείτε την εταιρική μας σελίδα στο Facebook στο αριστερό μέρος στην ενότητα «κριτικές». Στην ενότητα αυτή μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές κάποιων εκ των πελατών μας, να συμπληρώσετε την δική σας κριτική ή να γράψετε τα παράπονα σας.
  • Μένω σε πολύ δύσβατη περιοχή, πως μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
  • Μην ανησυχείτε καθόλου γι αυτό. Θα παραλάβετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει από το πλησιέστερο στην οικία/εργασίας σας, κατάστημα της εταιρείας courier κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους ή και με εκπρόσωπο του καταστήματος μας.
  • Μένω σε νησί, θα παραλάβω έγκαιρα την παραγγελία μου;
  • Και βέβαια θα παραλάβετε έγκαιρα και βάση της συμφωνηθείσας ημερομηνίας την παραγγελία σας εκτός της περίπτωσης της «ανωτέρας βίας» δηλαδή στην περίπτωση απαγορευτικού απόπλου, θεομηνίας, πανδημιών, lockdown, απεργίας/στάσης εργασίας ακτοπλοϊκών ή άλλων μέσων μεταφοράς κλπ
  • Πως θα ειδοποιηθώ για την παράδοση της παραγγελίας μου ειδικότερα σε περίπτωση που λείπω από το σπίτι ή την εργασία μου;
  • Στην οποιαδήποτε περίπτωση θα ειδοποιηθείτε μέσω τοποθέτησης της γνωστής σε όλους αυτοκόλλητης ειδοποίησης στο κουδούνι ή την πόρτα σας, σε συνδυασμό με την λήψη σύντομου γραπτού μηνύματος (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο ή κατόπιν τηλεφωνικής κλήσης από την εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε. Μπορείτε βέβαια να καλέσετε εσείς τηλεφωνικά και να συνεννοηθήτε απευθείας με την εταιρεία courier ή αν προτιμάτε με εκπρόσωπο του καταστήματος μας, για να ενημερωθείτε για την εξέλιξη ή την παραλαβή της παραγγελία σας.
  • Μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν που μου αρέσει αλλά έχει «εξαντληθεί (sold out)»;
  • Ναι μπορείτε να το παραγγείλετε ειδικότερα όταν υπάρχει η ένδειξη «διαθέσιμο σε 2-3 ημέρες» ή "παράδοση σε 1-3 ημέρες". Στην οποιαδήποτε περίπτωση καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο για να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα.
  • Που μπορώ να δω τα προϊόντα του καταστήματος σας;
  • Μπορείτε να δείτε τα προϊόντα μας εύκολα:
  • α) στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (e-shop) στη διεύθυνση www.xlidato.gr
  • β) στο φυσικό μας κατάστημα στη Νέα Ιωνία Αττικής (Λεωφ. Ηρακλείου 175 & Ρήγα Φεραίου 2 στον Α’ όροφο)
  • γ) στην ενότητα «κατάστημα» της εταιρικής μας σελίδας στο Facebook.
  • Πως μπορώ να παρακολουθώ τις αναρτήσεις, τα νέα, τις προσφορές, τους διαγωνισμούς και τις διαφημίσεις του καταστήματος σας;
  • Όλα τα νέα, οι προσφορές κλπ εκτός από το e-shop εμφανίζονται επιπλέον «δημόσια» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Aν θέλετε να είστε ενήμεροι και να μην χάνετε τίποτα από όλα αυτά, τότε :
  • - Εγγραφείτε στο Newsletter του e-shop μας
  • - Δηλώστε «μου αρέσει (like)» και «ακολουθείστε (follow)» την εταιρική μας σελίδα στα social media.
  • Μπορώ να πραγματοποιήσω αγορά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα χωρίς την εγγραφή μου;
  • Και βέβαια μπορείτε. Αρκεί να επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να επιλέξετε την αγορά προϊόντος «ως απλός επισκέπτης».
  • Μπορώ να αγοράσω δωροεπιταγή από το κατάστημα σας;
  • Ναι μπορείτε να αγοράσετε δωροεπιταγή οποιασδήποτε αξίας απλά και γρήγορα. Αμέσως μόλις εξοφλήσετε την δωροεπιταγή εμείς θα φροντίσουμε για την αποστολή της στην διεύθυνση σας ή την διεύθυνση του δωροαποδέκτη στον οποίο/α θέλετε να κάνετε δώρο/έκπληξη. Η αποστολή δωροεπιταγής κατά την δική μας γνώμη είναι έξυπνη, εύκολη, γρήγορη και πολύ εντυπωσιακή σαν δώρο.
bookmark